maandag 16 september 2013

Dat is schrikken....

We hebben een begroting gemaakt..... Poeh, dat is slikken.  Durven we dit? Het is een enorm hoog bedrag wat we in één jaar bij elkaar moeten zien te krijgen. We kunnen de makkelijke weg kiezen maar dat betekent dat we niet alleen de allerarmsten in onze doelgroep krijgen,of de moeilijkste. Dat betekent dat we geld uit moeten geven aan het zoeken naar onze patiënten. Geen adres,geen straatnamen en transport om hen op te halen. Ons hart gaat uit naar die mensen waar bijna niemand naar omkijkt. We gaan zometeen met iemand van Rotary Gyumri praten. Ja, om kwart voor elf 's avonds nog. Het zijn niet allemaal Friezen die hun woord houden. Geduld he, dat was het....pfff

3 opmerkingen:

  1. Het op deze wijze verwoorden van jullie gevoelens is alleen mogelijk als je dit zelf van zeer nabij mee maakt.
    Ik hoop dat de boodschap die jullie uitzenden door heel veel mensen wordt opgepakt en het project care4gyumri tot een succes maakt, daar hebben de mensen in Gyumri recht op.
    Heel veel succes morgen tijdens jullie bezoek aan Caritas.

    Gjalt

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Het op deze wijze verwoorden van jullie gevoelens is alleen mogelijk als je dit zelf van zeer nabij mee maakt.
    Ik hoop dat de boodschap die jullie uitzenden door heel veel mensen wordt opgepakt en het project care4gyumri tot een succes maakt, daar hebben de mensen in Gyumri recht op.
    Heel veel succes morgen tijdens jullie bezoek aan Caritas.

    Gjalt

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Lieve Arjen en Gepke, zit vanochtend met ingehouden adem jullie verslag te lezen. Ik heb respect en bewondering voor jullie.Als ik het goed heb is dit jullie laatste dag. Wens jullie heel veel goeds en positieve energie toe. Klinkt misschien zweverig maar ik kan het niet anders verwoorden.
    Dikke kus van mij voor jullie.
    Anne-Marie

    BeantwoordenVerwijderen